Giedrius Drukteinis

Vidinė ir krizių komunikacija

Kaip priversti savo darbuotojus dirbti dar geriau

Paskaitoje-seminare apžvelgiami Vidinės komunikacijos veikla ir planavimas, Komunikacijos krizių prevencija ir Krizių komunikacijos veikla. Praktinės užduotys ir video praktika. Paskaitos klausytojai susipažins ir išnagrinės konkrečius, žiniasklaidos vartotojams pažįstamus atvejus. Seminare bus pristatytos „auksinės“ Komunikacijos krizių prevencijos taisyklės, metodai, kaip informacijos pagalba yra skatinama darbuotojų motyvacija ir užkertamas kelias bereikalingai spekuliacija gandais.


Jūs išmoksite:

  • Planuoti Vidinės Komunikacijos veiklą ir ją palaikyti;
  • Įtakingai bendrauti su savo pavaldiniais, vadovais ir kitais bendradarbiais;
  • Pakeisti nepageidaujamą elgesį savyje ir kituose;
  • Veiksmingai kontroliuoti Komunikacijos krizes;
  • Apsisaugoti nuo galimų Komunikacijos krizių;
  • Panaikinti kliūtis efektyviai komunikacijai;
  • Kalbėti tiksliai ir veiksmingai;
  • Įveikti savo fobijas ir mokėti padėti įveikti jas kitiems;
  • Suvokti savo tikrąsias galias ir tikslus;
  • Realaus, neapsimestinio pozityvumo- mokėsite įžvelgti gerus dalykus ir ten, kur iki šiol jų neįžvelgdavote;